خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

خوزستان محلی مناسب برای سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۵۷۳

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که استان خوزستان از لحاظ امنیتی و دفاعی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، تاکید کرد: این استان محل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری توسعه فعالیت های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرلشکر "محمد باقری" در حاشیه بازدید از دستاوردها و کشفیات فرماندهی انتظامی استان خوزستان، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان جزء نیروهای موفق کشور است و در ابعاد مختلف مأموریتی به خوبی انجام وظیفه می کند.

وی تصریح کرد: ناجا علاوه بر انجام مأموریت های عادی در مقابله با حوادث اخیر، خیلی موفق عمل کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بیان کرد: یگان ویژه نیروی انتظامی جزء زبده ترین یگان های امنیتی کشور و منطقه محسوب می شود که علاوه بر آمادگی های جسمانی، آموزشی، مهارتی از لحاظ روحیه نیز در شرایط مطلوبی برخوردار است.

سرلشکر باقری به تعاملات و هماهنگی بسیار خوب نیروی انتظامی با دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی با رویکرد کاملا مردمی و هماهنگی با مسئولان، مطلوب عمل می کند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان از لحاظ امنیتی و دفاعی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

سرلشکر باقری ادامه داد: نیروهای مسلح در همه ابعاد مأموریتی، وظیفه خود را در استان خوزستان به نحو مطلوب انجام می دهند و معتقد هستم این استان محل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری توسعه فعالیت های اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز