خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

کشف بیش از نیم تن موادمخدر در عملیات پلیس امیدیه

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۸۵۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف 545 کیلو گرم مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر توسط قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو بنز خاور به عمق کشور مطلع شدند و بلافاصله به اجرای تور امنیتی و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

رئیس پلیس ارشد استان با بیان اینکه خودروی بنز خاور حامل موادمخدر از استان‌های شرقی بارگیری شده بود، افزود: با هوشیاری‌ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی خودروی بنز خاور متوقف و بلافاصله متهمان را دستگیر و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال دادند.

سردار عباس‌زاده ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه در بازرسی از خودروی بنز خاور موفق به کشف 545 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با بیان اینکه در این عملیات 3 قاچاقچی دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز