خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

لزوم تبدیل شدن دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه

کد خبر : ۶۱۷۴۳۳

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها زمان تبدیل شدن دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلیل مختار در نشست وزیر بهداشت با مسئولان شهری و استانی اظهار داشت: از هاشمی به خاطر اعزام کارگروه وزارت بهداشت به آبادان نهایت قدردانی را دارم.

وی اضافه کرد: با حمایت وزارت بهداشت، منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان 40 خانه بهداشت بازسازی و نوسازی شد که این موضوع جای تقدیر دارد همچنین از 25 خانه بهداشت 18 مورد بازسازی شد و امیدوار هستیم که بقیه این خانه‌ های بهداشت نیز تکمیل شوند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با عنایت همه دست‌اندرکاران بال شمالی بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان به بهره‌برداری رسید و این اتفاق رضایت‌مندی مردم را نیز در پی داشته است.

وی به افتتاح فاز نخست بیمارستان اروندکنار اشاره کرد و افزود: شکل‌گیری این رویداد بعد از 27 سال بسیار مبارک و میمون است و به همین خاطر از مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان قدردانی می‌کنم.

مختار خاطرنشان کرد: 6 پزشک فوق‌تخصص در منطقه حاضر هستند و 80 پزشک متخصص نیز داریم اما با توجه به شاخص‌ها امیدوار هستیم که این تعداد بیشتر شوند.

وی به خاطر افتتاح سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید بهشتی، تجهیزات اضافه شده در بخش چشم پزشکی بیمارستان آیت‌اله طالقانی و بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌ های پزشکی روستاهای تنگه یک و 2 ابراز خرسندی کرد و گفت: وقتی این رشد شاخص‌ها را در حوزه سلامت می‌بینیم بسیار خوشحال می‌شویم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تعیین 50 درصد سهمیه برای دانشجویان پزشکی و پرستاری بومی کار بزرگی بود و در حال حاضر 14رشته در دانشکده علوم پزشکی آبادان داریم و امیدواریم تعداد این رشته‌ها افزایش پیدا کنند.

وی همچنین به لزوم تبدیل شدن دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه با توجه به مهیا بودن زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: درخواست بعدی من اجرایی شدن تفاهم‌نامه منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت در خصوص بهره‌گیری از اورژانس دریایی و هوایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز