خبرگزاری کار ایران

برنامه وزیر بهداشت در سفر به جنوب غرب خوزستان

کد خبر : ۶۱۷۱۱۸

برنامه سفر وزیر بهداشت به منطقه جنوب غرب خوزستان و افتتاح پروژه‌های جدید مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی، عصر امروز به آبادان و خرمشهر سفر خواهد کرد.

افتتاح بخش بلوک زایمانی بیمارستان ولیعصر(عج) با 823 متر مربع و 10 تخت و با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول سلامت وزارت بهداشت عصر امروز در این برنامه گنجانده شده است.

افتتاح کلینیک تخصصی خرمشهر در یکهزار و 620 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد و 800 میلیون تومانی از دیگر برنامه‌های سفر هاشمی به خوزستان است.

وزیر بهداشت در این سفر همچنین از پروژه 30 تختخوابی و یکهزار و 915 متر مربعی اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر که با اعتبار 11میلیارد تومانی وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند به پایان رسیده است بازدید می‌کند.

از دیگر برنامه‌های این سفر که عصر روز شنبه اجرایی می‌‎شود، می‌توان به افتتاح اورژانس یکهزار و 890 متر مربعی بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان اشاره کرد؛ اورژانسی که 35 تخت دارد و با اعتیار 7 میلیارد و 700 میلیون تومانی طرح تحول سلامت وزارت بهداشت نهایی شده است.

بهره‌برداری رسمی از بال شمالی بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان با 3 هزار و 615 متر مربع و 60 تختخواب نیز غروب امروز انجام می‌شود، اعتبار این پروژه که به صورت مشترک توسط وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند تامین شده است 19 میلیارد تومان است.

شایان ذکر است قاضی‌ زاده هاشمی صبح فردا نیز به شادگان سفر می‌کند و افتتاح سی‌تی‌اسکن شادگان در 200 متر مربع زیربنا و با اعتیار 2 میلیارد تومانی وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی آبادان را در برنامه دارد.

دیگر پروژه‌ای که با حضور وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد، کلینیک تخصصی شادگان است که یکهزار و 620 متر مربع زیربنا دارد و اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون تومانی آن نیز توسط وزارت بهداشت تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز