خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

کشف ۲۰ تن برنج قاچاق در شوش

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۵۳۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف 20 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقادیر زیادی برنج قاچاق به شهرستان شوش، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه سید عباس شهرستان شوش با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، یک دستگاه کامیون حامل برنج قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

سردار عباس زاده افزود: در بازرسی از بار این کامیون، 20 تن برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک گمرگی کشف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز