خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از 7 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۷۶

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف 7 میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدرعباس‌زاده گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی خوزستان طی 3 عملیات جداگانه موفق به شناسایی 3 محموله قاچاق و توقیف 3 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در نقاط مختلف استان شدند.

وی افزود: ماموران با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون در محور اندیمشک-خرم آباد و همچنین مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بهبهان نیز طی 2 عملیات جداگانه حین گشت زنی، موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو تریلر و یک دستگاه اتوبوس شدند و آن ها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از این خودروها، مقدار 24 تن برنج، 875 کیلوگرم مغز بادام، 820 لیتر روغن خوراکی، 144 کیلوگرم چای، 1320  عدد فلفل آویز، 336 کارتن اتو بخار و اتو برقی، 274 دستگاه توستر و نان برشته کن، 138 کارتن اسنک ساز، 35 کارتن قهوه ساز و کتری برقی، 21 کارتن همزن و مخلوط کن 3 کاره و 4 پالت حاوی 100 کارتن جارو برقی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان، در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 7 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه 7 قاچاقچی دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز