خبرگزاری کار ایران

ظرفیت بالای آبادان و خرمشهر برای توریست درمانی

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۳۴

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: آبادان و خرمشهر از ظرفیت بالایی برای جذب بیماران از کشور عراق برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قاسم جان‌بابایی در بازدید از زیرساخت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: امروز به دعوت رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بازدیدهایی را از بیمارستان‌های طالقانی، اروندکنار و خرمشهر داشتیم و متوجه شدیم که در این منطقه بعد از آغاز طرح تحول نظام سلامت؛ کارهای بسیار خوبی به ویژه در زمینه توسعه و هتلینگ صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: آبادان و خرمشهر به دلیل مجاورت با عراق و بهره‌گیری از پزشکان باتجربه و توانمند از  ظرفیت خوبی برای بیمارپذیری از کشور همسایه برخوردار هستند و ما هم کمک می‌کنیم که فعالیت‌هایشان را تکمیل نمایند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: بیمارستان نیمه کاره این منطقه که از تعهدات وزارت بهداشت است تکمیل شده و به ظرفیت بیمارستانی اضافه خواهد شد.

وی با تاکید بر این موضوع که کمبودهای بخش‌های بیمارستانی را در جنوب غرب خوزستان برطرف می‌کنیم؛ بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا با کامل کردن بیمارستان اروندکنار از ظرفیت این بیمارستان نیز برای توریست درمانی بهره بگیریم.

جان‌بابایی در پایان خاطرنشان کرد: در توسعه جدید بیمارستان‌های منطقه، اضافه شدن تمام تجهیزات برای بیماران ریوی را مدنظر خواهیم داشت و از این بابت جای هیچگونه نگرانی نیست.

گفتنی است معاون درمان وزارت بهداشت به همراه  علیرضا آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونین و مدیران این دانشکده با حضور در یادمان شهدای والفجر 8 اروندکنار و یادمان شهدای شلمچه؛ ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز