خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر بهداشت محقق شد؛

آغاز به کار پرستار خوشامدگو در آبادان

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۰۳

با حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت، پرستاران خوشامدگو کار خود را در بیمارستان شهید بهشتی آبادان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مریم حضرتی، در آیین آغاز به کار پرستاران خوشامدگو در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، اظهار کرد: این اتفاق باعث کاهش استرس در بیماران خواهد شد و رضایت ‌‎مندی را به همراه خواهد داشت.

وی در همین خصوص اضافه کرد: پرستار خوشامدگو بیمار را در ابتدای ورودش به بیمارستان و تریاژ، با ارتباطی خوب و صحیح به بخش‌ های مختلف راهنمایی می‌کند تا بیمار بدون استرس و اضطراب درمان خود را پیگیری کند.

حضرتی با اشاره به این مهم که با این اقدام مداخلات کاری در بیمارستان کم می‌شود، بیان کرد: از حسینجانی مدیر پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان، به خاطر اجرایی کردن این طرح قدردانی می‌کنم و معتقدم با این اقدام با هزینه‌ای کم می‌توان دسترسی و رضایت‌ مندی بیشتری را ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم که در سال آینده از فعالیت مستند سازی پرستاران بکاهیم و با طراحی سامانه الکترونیکی تمرکز آن ها را بیشتر بر روی بحث مراقبت داشته باشیم.

معاون پرستاری وزیر بهداشت تصریح کرد: سعی می‌کنیم در سال 97 این طرح را به صورت پایلوت در چند منطقه به اجرا درآوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز