خبرگزاری کار ایران

شهردار هندیجان مطرح کرد:

شهر محروم هندیجان نیاز به توجه مالی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۰۳

شهردار هندیجان گفت: شهر هندیجان بخصوص شهرداری آن، نیاز به توجه مالی از سوی مسئولان استانی و کشوری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، کوروش حشم‌دار اظهار داشت: شهر هندیجان یکی از محروم‌ ترین شهر های استان خوزستان است، شهرداری این شهر نیز از لحاظ مالی بسیار در وضع نامناسبی قرار داشته و بدهکاری فراوانی دارد.

وی افزود: از آبان ماه سال جاری که بارأی اعتماد اعضای شورای پنجم به‌ عنوان شهردار انتخاب شدم، با همه کارکنان و اعضای شورای شهر عهد بستیم تا با تمام توان به‌ صورت شبانه‌ روزی فعالیت‌ های خود را برای تغییر وضعیت شهر انجام دهیم و تاکنون در چهار ماه توانسته‌ایم رضایت همشهریان را جلب کنیم.

شهردار هندیجان بیان کرد: ما در بخش خدمات شهری که مهم‌ ترین بخش هر شهر است؛ در روز اول شروع به کار بنده به‌عنوان شهردار تصمیم گرفتم هندیجان را به دو منطقه شهری تقسیم و خدمات شهری را با جدا کردن وظایف به 2 منطقه جنوبی و شمالی تبدیل نمودم.

وی گفت: با تقسیم خدمات شهری در هندیجان جنوبی و شمالی سرانه خدماتی آن‌ها نیز جدا سازی شده تا به هر کدام از بخش‌ها که نیاز بیشتری به سرانه بود توزیع گردد، هندیجان جنوبی در بخش‌ های مختلف نیاز به توجه بیشتری دارد.

حشم‌دار عنوان کرد: مهم‌ ترین اقدامات ما در حوزه خدمات شهری تعمیرات ماشین‌ آلات خدماتی بود؛ چرا که بدون ماشین‌ آلات حمل زباله نمی‌توانستیم به‌ راحتی مشکلات حمل زباله‌ها و نخاله برداری را انجام دهیم، متأسفانه ماشین‌آلات شهرداری هندیجان فرسوده و باید جدیداً خریداری شود.

وی افزود: ما در حوزه واحد موتوری و تجهیزاتی به بودجه‌ای معادل 2 میلیارد تومان نیاز داریم، تا ماشین‌آلات جدید جهت آسفالت، حمل زباله، لایروبی جداول، نظافت شهری، و ارائه خدمات اولیه به مردم فهیم شهر هندیجان ارائه دهیم.

شهردار هندیجان خاطر نشان کرد: برای تغییر وضعیت ظاهری هندیجان باید بودجه معادل 10 میلیارد تومان به شهرداری اختصاص گردد.

 حشم‌دار ادامه داد: آهک پاشی جدول سطح شهر، ساماندهی و نظافت کل شهر، خریداری 80 سطل زباله جدید علاوه بر قبل‌ها و تفکیک زباله، جمع‌ آوری همه جوی و جدول‌ های سطح شهر که بیش از 100 کیلومتر است، از اقدامات 4 ماهه اخیر شهرداری هندیجان است.

وی گفت: اصلاح و روان‌ سازی فاضلاب سراسری شبکه هندیجان شمالی در چهارراه گندم‌ کار و سایر نقاط بحرانی در روز های بارندگی بود، که مردم مشکل تردد داشتند را اصلاح کردیم.

شهردار هندیجان عنوان کرد: تعمیر، تجهیز سرویس‌ های بهداشتی پارک‌ها، تعمیر تجهیزات ساختمان ناحیه یک خدمات شهری هندیجان جنوبی در چهار ماهه اخیر در قسمت خدمات شهری هندیجان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز