خبرگزاری کار ایران

مدیر سیرک ایران و هندوستان گفت:

مردم بندر هندیجان استحقاق بهترین شادی و تفریح را دارند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۶۸

مدیر سیرک ایران و هندوستان گفت: مردم عزیز و فرهنگ دوست بندر هندیجان مستحق شاد ترین تفریحات و سرگرمی‌ها هستند که این موضوع را ما می‌توانیم تا حدودی فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، سید علی طحان، اظهار داشت: ما می‌توانیم تفریحات و سرگرمی‌ های بسیار جذابی برای مردم بندر هندیجان و سایر نقاط کشور اجرا کنیم، مردم ما حق‌ دارند از وقت و زمان خود برای شاد بودن استفاده لازم را ببرند.

وی افزود: ما علاوه بر اینکه باید جسم هر انسانی را بپوشانیم و تغذیه سالم به او بدهیم باید روحیه، روح و روان مردم را نیز شاد و خرسند کنیم؛ انسان بدون شادی و تفریح نمی‌تواند به حیات طیبه خود ادامه دهد.

مدیر سیرک ایران و هندوستان بیان کرد: ما با سابقه ای طولانی که بیش از 25 سال است، دارای کادری مجرب و باتجربه هستیم و می‌توانیم بهترین حرکات و  مفرح ترین برنامهها را برای مردم عزیز خودمان مهیا کنیم.

طحان ادامه داد: کادر سیرک ایران و هندوستان دوره‌ های بازیگری و هنرمندی مخصوص را در خارج کشور، از جمله چین، هندوستان، ایتالیا گذرانده‌اند و اجرا هایی در کشور های امارات، عربستان، کویت و پاکستان داشته‌اند. ما در خارج از کشور قهرمانان زیادی را توانسته‌ایم مغلوب کنیم.

مدیر سیرک ایران و هندوستان عنوان کرد: در مجموعه ما هنرمندانی از شهر های مختلف ایران و برخی از خارج کشور هستند، که در برنامه‌ های 90 الی 120 دقیقه اجراهای مهیج و زیبا با حیوانات داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: 10 روز در خدمت مردم عزیز و خون گرم شهرستان هندیجان هستیم.

سید علی طحان در پایان گفت: از مسئولان هندیجان بخصوص فرماندار، شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگار خبرگزاری ایلنا، شورای تأمین، نیروهای بسیج تشکر و قدردانی می کنیم و ایام خوشی را برای شما آرزومندیم.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز