خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد خدمات سفر نوروز اهواز خبرداد:

اهواز با برنامه‌های متنوع پذیرای گردشگران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۱۷

دبیر ستاد خدمات سفر نوروز اهواز، از تصویب اجرای برنامه‌های متنوع برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا جلیلی‌نیا اظهار کرد: برنامه‎های متنوعی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تدارک دیده شده است؛ که از جمله آنها می‎توان به برگزاری تورهای رایگان اهوازگردی، برنامه‎های متنوع و نشاط ‎‎‎آور نوروزگاه به مدت 15 شب در خانه تاریخی ماپار و سواحل کارون به همراه جشنواره اقوام و نمایشگاه صنایع دستی در جاده ساحلی از یکم تا 15 فروردین اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برای استقبال از میهمانان نوروزی برنامه‎هایی نظیر توزیع کاتالوگ، بروشور، سی. ‎دی‎های تبلیغاتی و  نقشه ‎های شهرستان اهواز در ورودی ‎های شهر اهواز تدارک دیده شده است، افزود: بنا است در این ورودی ‎ها ایستگاه‎ های گردشگری‎ هم دایر شود که این ایستگاه‎ ها غذاهای محلی و سنتی را در اختیار میهمانان نوروزی قرار خواهند داد.  

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز، از برقراری ایستگاه گردشگری در فرودگاه این شهرستان با همکاری شرکت ساب خبر داد و گفت: در ایام نوروز در این ایستگاه ها راهنمایان گردشگری مستقر خواهند شد و ضمن معرفی آثار تاریخی خوزستان و شهر اهواز،  اقلام فرهنگی را نیز در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهند داد.

وی ایجاد ده کیوسک راهنمای "از من بپرس" در مناطق پر رفت ‎و آمد سطح شهرستان و همچنین پاکسازی جاذبه‎ها و مکان‎ های تاریخی با همکاری شهرداری را از دیگر تمهیدات اندیشیده شده برای پذیرایی و خدمات‌رسانی به گردشگران در ایام نوروز برشمرد.  

جلیلی ‎نیا افزود: تمام این برنامه‎ها در جلسه ستاد خدمات سفر نوروز اهواز که با حضور سازمان‌ها و ارگان‌های زیربط در فرمانداری اهواز برگزار و مصوب شد، هماهنگی‎های ‎لازم در خصوص اسکان نیز با چهار ناحیه آموزش و پرورش شهرستان انجام شود. 

گفتنی است ستاد خدمات سفر نوروز اهواز متشکل از فرماندار به عنوان رئیس ستاد، نمایندگان ده کمیته پشتیبان و اداره میراث فرهنگی اهواز به عنوان دبیرخانه از 25 اسفندماه 96 لغایت 15 فروردین ‎ماه 97 در محل اداره میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز