خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌ های دهه ی فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۷۴

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، برنامه‌ های هنری و فرهنگی دهه فجر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس حیدری ضمن بیان این که امسال برنامه‌ های دهه فجر از تنوع و گستردگی خاصی برخوردار است، اظهار کرد: برگزاری شب‌ های شعر نشست‌ های ادبی با حضور شاعران برتر استان، اجرای تئاتر خیابانی و صحنه‌ ای در همه شهرستان‌ ها از برنامه‌ های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هستند.

حیدری در ادامه افزود: از دیگر برنامه‌ های امسال حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی استان در کنار کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن است.

حیدری گفت: دیدار با خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه‌ های کتاب با مضمون فرهنگی و هنری و اجتماعی در ادارات شهرستان‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جشنواره‌ ها و مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و قرآنی نیز از برنامه‌ های تدارک شده در طول دهه مبارک فجر است.

مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر کل در امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: همچون سال‌ های پیشین عطر افشانی و غبار روبی از گلزار شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی درب اداره کل و ادارات شهرستان‌ ها و دیدار با سرای جانبازان و ضایعات نخاعی و سایر بیمارستان‌ ها و .. از برنامه‌ های اصلی این دهه مبارک خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز