خبرگزاری کار ایران

برگزاری ششمین شورای بررسی پرونده‌ های آموزشگاه‌ ها و موسسات هنری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۵۴۵

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: ششمین شورای بررسی پرونده‌ های آموزشگاه‌ های آزاد هنری و موسسات تک منظوره هنری در سال جاری، با حضور اعضای شورا در تالار اجتماعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شهلا شفیعی گفت: ششمین جلسه برای بررسی پرونده‌ های متقاضیان تمدید و تاسیس آموزشگاه‌ های آزاد و موسسات تک منظوره هنری با حضور همه‌ی اعضای شورا، برگزار شد.

وی افزود: معاونت هنری و سینمایی، رئیس اداره هنری، دو کارشناس موسیقی، کارشناس تجسمی، کارشناس دینی، کارشناس امور سینمایی ، کارشناس موسسات هنری و کارشناس آموزشگاه‌ های آزاد هنری در اداره کل، اعضای این شورا هستند.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به تعداد پرونده‌ های آموزشگاه‌های آزاد هنری اشاره کرد و گفت: در این جلسه ١٠ پرونده مربوط به آموزشگاه‌ های هنری بررسی و هفت پرونده جهت تمدید یا تاسیس تائید شد.

شفیعی درباره پرونده‌ های موسسات هنری نیز اظهار کرد: در این شورا چهار پرونده مربوط به موسسات تک‌ منظوره هنری بررسی شد و یک پرونده مورد تائید قرار گرفت.

وی در پایان گفت: در این شورا مصوب شد جلسه‌ ای برای بررسی و چگونگی ارتقاء کیفی کار موسسات و آموزشگاه‌ های هنری برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز