خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین گشایش دومین جشنواره تئاتر فجر استانی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۳۳۱

دومین جشنواره تئاتر فجر استانی خوزستان، در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیین گشایش دومین جشنواره تئاتر فجر استانی خوزستان با حضور محمد جوروند مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در این اداره کل برگزار شد.

محمد جوروند ضمن ابراز خرسندی از میزبانی استان خوزستان از این رویداد مهم هنری اظهار کرد: نمایش‌ هایی که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است بخشی از آثار فاخر هنرمندان کشور است که هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردار هستند.

جوروند با بیان این که در  سال های اخیر توجه زیادی به تئاتر استان خوزستان شده است گفت: استان خوزستان به یکی از قطب های مهم تئاتر کشور تبدیل شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این جشنواره در ٦ شهرستان استان خوزستان برگزار می‌ شود که این شهرستان ها شامل  اهواز، دزفول، امیدیه، بهبهان، شوش و اندیمشک است که اولین اجرا در شهرستان امیدیه و آیین پایانی این جشنواره همزمان با هفته فرهنگی بهبهان پنجشنبه ٢١ دی‌ماه در مجتمع آفاق بهبهان به کار خود پایان خواهد داد.

ناصر چنانی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از شرکت ٢ گروه نمایشی از استان خوزستان در بخش رقابتی خبر داد و افزود: استان خوزستان در این دوره از جشنواره نسبت به سایر استان‌ ها متفاوت ظاهر شد.

چنانی افزود: در این جشنواره ٢٦ برنامه اجرایی گنجانده شده است که شامل ١٦ اجرای نمایش و ١٠ برنامه جنبی در قالب  کارگاه آموزشی، ورک‌ شاپ و نشست های تخصصی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز