خبرگزاری کار ایران

با توجه به میزبانی اصفهان در مسابقات کشتی باشگاه های جهان؛

دعوت از بختیاری های اصفهان و شهرکرد برای حمایت از تیم کشتی سینا صنعت ایذه

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۶۷۵

مدیر عامل سینا صنعت ایذه گفت: با توجه به این که چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی جام باشگاه های جهان در اصفهان برگزار خواهد شد از بختیاری های شهر های اصفهان و شهرکرد دعوت می کنم تا تیم خودشان را تنها نگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، علی بابا احمدپور در گفتگویی با خبرگزاری ایلنا اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان برگزار خواهد شد از بختیاری های خونگرم مقیم شهر های اصفهان و استان چهارمحال بختیاری انتظار داریم با حضور در سالن محل برگزاری مسابقات حامی هم زبانان و همشهریان خود باشند.

احمدپور گفت: در اکثر شهر های اصفهان از جمله شاهین شهر ، زرین شهر ، لنجان، فولاد شهر ، نجف آباد و دیگر شهر های این استان که بختیاری ها ساکن هستند و هم چنین با توجه به مسافت کم شهرکرد به اصفهان انشالله که به سالن بیایند و حامی تیم خودشان باشند تا به امید خدا از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کنیم.

مدیرعامل سینا صنعت ایذه در ادامه تصریح کرد: بسیار خوشحالم که مسابقات در اصفهان برگزارخواهد شد چون با توجه به اینکه اولا شهرستان ایذه همجوار این استان است در ثانی مردم اصفهان مردم کشتی دوست هستند و یقین دارم سالن را کرده و در کنار بختیاری های مقیم اصفهان از تیم سینا صنعت ایذه حمایت خواهند کرد.

وی افزود: هم اکنون اردویی یک هفته ای با تمام کشتی گیران در اصفهان برپا کرده ایم تا هم کشتی گیران با شرایط آب و هوایی اصفهان آشنا شوند و هم این که در کنار هم آمادگی خود را برای حضور پرقدرت در جام باشگاه های جهان آماده کنند.

مدیرعامل سینا صنعت ایذه در پایان گفت: بار دیگر از تمام مردم خوب و ورزش دوست اصفهان در کنار ایذه ای ها و بختیاری زبان های مقیم در این استان تقاضا داریم ما را تنها نگذارند و حامی تیم خودشان باشند. بی شک حضور پرشورشان در سالن، انگیزه زیادی را به تیم تزریق خواهد کرد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز