خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه:

حضور پر قدرتی در جام کشتی فرنگی باشگاه های جهان خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۱۹

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه از حضور پر قدرت این تیم در جام کشتی قهرمانی باشگاه های جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، ملک محمد بویری عنوان کرد: برای حضور پر قدرت در جام باشگاه های جهان، تیمی قوی را روانه این مسابقات خواهیم کرد.

وی افزود: تیم کشتی سینا صنعت ایذه در حالی برای سومین بار در جام باشگاه های جهان حضور پیدا خواهد کرد که در دو دوره گذشته یک عنوان قهرمانی جهان و یک عنوان پنجمی در کارنامه خود دارد.

بویری در ادامه در مورد جذب کشتی گیران جدید اظهار کرد: صد در صد تغیراتی خواهیم داشت که هم اکنون در حال رایزنی با نفرات مورد نظر خود هستیم وانشالله در صورت توافق کامل از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در مورد برگزاری تمرینات برای حضور در جام باشگاه های جهان گفت: دور جدید تمرینات تیم، بعد از لیگ برتر از اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد که دو اردوی خارج از استان با حضور تمام کشتی گیرانمان خواهیم داشت.

بویری در ادامه افزود: قصد جذب دو کشتی گیر طراز اول و مطرح خارجی را داریم که در این خصوص در حال رایزنی هستیم تا برای جام باشگاه های جهان از وجودشان استفاده کنیم.

وی در مورد تغیرات کادر فنی گفت: ابتدا از مربیانی که در این مدت همکاری خوب و صادقانه ای داشتند تشکر کرده و آرزوی موفقیت برایشان می کنم. قصد داریم تغیراتی در کادر فنی داشته باشیم که ظرف روزهای آینده اسامی کادر فنی اعلام خواهد شد.

ملک محمد بویری سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در پایان ضمن تشکر از زحمات و شجاعت مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل باشگاه ابراز امیدواری کرد: تا قبل از حضور تیم کشتی سینا صنعت ایذه در جام باشگاه های جهان مسئولین ایذه پیگیر کارهای تیم باشند، چون علاوه بر یکی از نمایندگان کشور نماینده ایذه و استان خوزستان هم هستیم.

گفتنی است؛ مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از ۲۳ آذر ماه سال جاری در ایران برگزار خواهد شد اما هنوز به طور رسمی مشخص نشده در کدام شهر برگزار است. گفته می شود شهرکرد یکی از نامزدهای اصلی این میزبانی است که از شانس زیادی برخوردار می باشد.

 

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز