خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 605 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۹۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف بیش از 605 میلیارد ریال کالای قاچاق در هشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده گفت: قاچاق کالا و ارز ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد ملی و تولید داخلی وارد می کند و باعث افزایش بیکاری در جامعه می شود، از این رو تلاش و اقدامات گسترده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مبارزه با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز صورت گرفته شده است.

عباس زاده افزود: در هشت ماه سال جاری 605 میلیارد و 3 میلیون و 413 هزار ریال انواع کالای قاچاق در استان خوزستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این راستا تعداد 2 هزار و 135 نفر نیز دستگیر و راهی مراجع قضائی شدند.

وی تصریح کرد: طی این مدت 16 پرونده کشف کالای قاچاق بالای پنج میلیارد ریال تشکیل و 11 باند بزرگ و فعال در زمینه کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباس زاده قاچاق کالا را به عنوان خیانت سود جویان و فرصت طلبان به اقتصاد ملی و تولید داخلی یاد کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز