خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان اعلام کرد:

پروژه های عمرانی طرح جامع اربعین تا پایان سال جاری تکمیل شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۶۴

کمیته بررسی زیرساخت های اربعین با حضور معاون عمرانی استاندار و با اولویت بررسی زیر ساخت های مربوط به چهار بخش راه و جاده ها، آب و فاضلاب، برق و پارکینگ ها تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این کمیته با حضور اعضاء در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

فرامند هاشمی زاده در این نشست، اقدامات انجام شده را نسبت به سال گذشته مفید و رو به رشد ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، با تکمیل پروژه های نا تمام تا پایان سال جاری در ایام اربعین سال آینده از نظر زیر ساخت های عمرانی کار اجرایی عمده ای باقی نمانده و تنها مدیریت بهره برداری از پروژه ها را پیش رو داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اهمیت عدم توقف پروژه های در حال انجام، بر برنامه ریزی مدون و با زمان بندی مشخص برای پیشبرد پروژه های نا تمام طرح جامع اربعین در چهار بخش راه و جاده، آب و فاضلاب، برق و پارکینگ ها تاکید کرد و از اعضای حاضر خواست ظرف یک هفته آینده برنامه اجرایی و عملیاتی تکمیل این پروژه ها را ارائه نمایند.

هاشمی زاده گفت: تاکید استاندار بر عدم توقف پروژه های حاضر و تکمیل آنها تا پایان سال جاری است و ما امیدواریم با کار اصولی، اساسی و همت جمعی هماهنگ از سوی همه دست اندرکاران امر، این مهم محقق گردیده و به عنوان افتخاری دیگر در کارنامه ی عمرانی استان به ثبت برسد.

ساماندهی پارکینگ ها، تکمیل جاده های مسیر رفت و برگشت، تعیین تکلیف جاده های مواکب، رفع عیب و تکمیل اقدامات انجام شده در بخش آب و فاضلاب و برق از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود؛ هم چنین در حوزه زیر ساخت های بخش فاضلاب، تکمیل خط فاضلاب موجود با شیب های مناسب، ایجاد انشعاب های لازم به مجموعه مواکب و سایت های مشخص شده و آماده سازی برای نصب پکیج های تصفیه فاضلاب مورد تاکید ویژه معاون عمرانی استاندار قرار گرفت.

گفتنی است در ابتدای این جلسه نیازی، مدیر کل دفتر فنی استانداری گزارشی از روند پیشرفت اقدامات و تکمیل پروژه های طرح جامع اربعین ارائه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز