خبرگزاری کار ایران

خدمات رسانی خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی به زوار اربعین در مرز شلمچه

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۱۳

موکب منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در منطقه شلمچه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از سایت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این موکب به همت کارکنان شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای دومین سال درموقعیت قمر بنی هاشم شهرستان ماهشهر درمرز شلمچه فعالیت می کند و خدمات متنوعی درحوزه های فرهنگی، تغذیه و بهداشتی ارائه می نماید.

بر اساس این گزارش ، روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ نفر از همکاران شاغل در شرکت های پتروشیمی منطقه و خانواده های محترم آنها به صورت شبانه روزی به زائرین اربعین خدمات ارائه می کنند.

در روزهای گذشته توزیع ماسک بین زائرین اربعین حسینی به دلیل گرد و خاک شدید در منطقه نیز با همت این موکب اجرایی شد و همچنین با همت همکاران صنعت درطی روزهای گذشته کمک به خانواده های نیازمند روستاهای شلمچه نیز انجام شد.

مهمترین ویژگی های موکب کارکنان شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی :

- مردمی بودن و مشارکت حداکثری کارکنان در اداره امور موکب

- حضور خانواده های کارکنان و اختصاص نیمی از فضای موکب صرفآ جهت اسکان و فعالیت خواهران

- افزایش تقاضا جهت حضور و مشارکت خانواده های غیرشرکتی در کنار پرسنل پتروشیمی ، به دلیل نظم و برنامه موجود در فعالیت های موکب

- خادمین موکب حضرت علی اکبر(ع) بعنوان تنها نماینده کارکنان صنایع پتروشیمی در مرز شلمچه تمام تلاش خود را در جهت یاری رسانی به مواکب کمتر برخوردار شهرستان ماهشهر که در کنار این موکب برپا شده اند ، معمول داشته و همه مواکب به نوعی از خدمات این موکب برخوردار می شوند و این باعث شده تا جو صمیمی و غیرقابل وصفی میان خادمین آن مواکب و موکب حضرت علی اکبر(ع) ایجاد شود .

- نکته دیگر اینکه موکب حضرت علی اکبر(ع) بعنوان متولی امور فرهنگی موقعیت شهرستان ماهشهر انتخاب شد و کلیه فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی این موقعیت که یکی از بهترین موقعیت های موجود در مرز شلمچه می باشد به موکب کارکنان پتروشیمی محول گردید .

- فعالیتهای منحصر به فرد فرهنگی موکب کارکنان پتروشیمی های ماهشهر که نمونه آنها در هیچکدام از مواکب شلمچه دیده نمی شود عبارتند از :

-توزیع بیش از ۲۵ هزار سربند بین زائرین

-توزیع بیش از ۴ هزار کتاب جیبی

-برگزاری مسابقه کتابخوانی

-اجرای نمایش تلفیقی ( اجرای صحنه ای و پخش فیلم ) با موضوع تبیین نقش پیاده روی اربعین در افزایش اقتدار ملی و زمینه سازی ظهور

-پخش کتب مختلف در خصوص موضوع مهدویت و برگزاری مسابقه در این حوزه

- این موکب همچون سال گذشته تا ۵ روز پس از اربعین به منظور خدمت رسانی به زوار بازگشته از عراق به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز