خبرگزاری کار ایران

بمنظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی، صورت گرفت،

استقرار موکب نائب الشهید حراست منطقه ویژه و پتروشیمی مارون در شلمچه /بازدید گلمرادی از مواکب

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۷۸

علی گلمرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بهمراه قنبری بخشدار بندر امام، از موکب نائب الشهید ستاد مرکزی اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ادارات حراست منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی مارون، جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی، اقدام به برپایی موکب «نائب الشهید»، در مرز شلمچه نمودند.

این موکب که بصورت تمام وقت در حال خدمت رسانی به راهپیمایان اربعین حسینی است، شامگاه امشب شنبه مورخ 13 آبان، مورد بازدید نماینده مردم شهرستان های ماهشهر،هندیجان،امیدیه و بندر امام خمینی بهمراه بخشدار این بندر، قرار گرفت.

علی گلمرادی نماینده شهرهای جنوبی خوزستان در مجلس شورای اسلامی پس از این بازدید با تقدیر از دست اندرکاران برپایی این موکب و مواکب مشابه در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله «ع» در سال های اخیر به یک سنت معنوی و ارزشمند تبدیل گردیده است و خوشبختانه شاهد هستیم که هرساله به توسعه ی این خدمات افزوده می شود.

وی استان خوزستان را دروازه ورود تشیع به ایران دانست و گفت: مفتخریم که در ابراز ارادت و عشق به اهل بیت«ع»، پیشگام بوده ایم و به افتخار، می بالیم.

استقرار موکب نائب الشهید حراست منطقه ویژه و پتروشیمی مارون در شلمچه /بازدید گلمرادی از مواکباستقرار موکب نائب الشهید حراست منطقه ویژه و پتروشیمی مارون در شلمچه /بازدید گلمرادی از مواکباستقرار موکب نائب الشهید حراست منطقه ویژه و پتروشیمی مارون در شلمچه /بازدید گلمرادی از مواکباستقرار موکب نائب الشهید حراست منطقه ویژه و پتروشیمی مارون در شلمچه /بازدید گلمرادی از مواکب

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز