خبرگزاری کار ایران

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جمع برترین های پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۲۶

مدیر و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در چهاردهمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مورد تقدیر قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، همایش چهاردهمین سالگرد تاسیس سازمان پدافندغیرعامل کشور با شعار پدافند غیرعامل حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور امروز( ۸ آبان ماه) درمرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و ضمن تبیین راهبردهای پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای پایدار پیشرفته و تبیین چگونگی عملکرد تهدیدهای پایدار پیشرفته، از پیشگامان اجرایی و مدیریتی توسعه پدافند غیرعامل در دستگاههای اجرایی کشور تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش دراین آیین، از سید امید شهیدی نیا ،فرمانده ارشد پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز به دلیل تلاش های متفکرانه و اقدامات مدیریتی ارزنده برای ملاحظات مهم پدافند غیرعامل در پتروشیمی‌های منطقه ماهشهر نیز تقدیر شد.

این گزارش می افزاید: سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور را از طریق استحکام بخشی و صیانت از زیرساخت‌های کشور ممکن دانست و گفت: با وجود طولانی بودن دستیابی به خواسته ها و اهداف پدافند غیرعامل کشور باید نقاط آسیب پذیر و تهدیدها شناسایی شود و در ذات برنامه های اجرایی کشورکاهش آسیب‌ها و مصون سازی قرار گیرد و ضمن فرهنگ سازی برای کاهش آسیب‌های احتمالی، آمادگی ها با آموزش تخصصی و تمرین و رزمایش ارتقا یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز