خبرگزاری کار ایران

شهیدی نیا خبر داد:

اقدامات همه جانبه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۷۶۴

فرمانده ارشد HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه، ضمن ابراز رضایت از آموزش های این حوزه در منطقه، از استفاده از نوآوری های آموزشی در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، فرمانده ارشد HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره توانمندسازی مدیران شرکت های منطقه در حوزه پدافندغیرعامل، ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این دوره، اظهار امیدواری کرد که اثرات مثبتی از این تلاش ها حاصل شود.

سیدامید شهیدی نیا، حضور شخص مدیران عامل شرکت های پتروشیمی در این دوره ها را ارزشمند قلمداد کرد و گفت: تاکنون ۱۶ نفر از این مدیران در دوره های توانمند سازی حضور داشته اند.

وی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه در داخل و خارج از کشور را باعث افزایش سطح توانمندی اعضای تیم های مدیریت بحران منطقه دانست.

شهیدی نیا، ادامه داد: تمرین سناریوهای مختلف در مانورهای دورمیزی و عملیاتی تماما" براساس آنالیز واقعی شرایط محیطی شرکت ها و تاسیسات منطقه بوده است که طی آنها راهکارهای مقابله با تهدیدات مختلف، عملا" آموزش داده شد.

وی این مانورها را در افزایش آمادگی نیروی انسانی در مواجه با بحران های احتمالی موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: مجموعه این اقدامات بتواند در تقویت فرهنگ HSE و پدافندغیرعامل کمک کننده باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در همین راستا، از سوی وزارت نفت و سازمان پدافند غیرعامل راهکارهای لازم در خصوص رفع مشکلات معیشتی کارکنان و همچنین ساماندهی تعدد قراردادهای استخدامی آنان ارائه شد و بناست تجهیزات اطفای حریق و امداد و نجات منطقه هر چه سریعتر جهت مقابله موثر با شرایط اضطراری با محوریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی بروزآوری شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز