خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

اجرای مانور Jet Fire در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۸۷

مانور بهره برداری از ماژول jet fire زمین تخصصی آموزش آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، صبح امروز سه شنبه 3 آبانماه با اجرای مانوری از ماژول آموزشی جت فایر زمین تخصصی آموزش آتش نشانی این سازمان با حضور مدیرعامل بهره برداری شد.

سید امید شهیدی نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این جلسه پس از استماع گزارش واحد آموزش HSE و بررسی زوایای مختلف نیازمندی های این واحد، ضمن تاکید بر توجه به هدفمندی، گفت: سازمان منطقه ویژه همواره بحث ایمنی و آتش نشانی را یکی از اولویتهای ردیف اول میداند و از تمام برنامه های هدفمند ارائه شده توسط این واحد استقبال میکند.

به گفته ابراهیم پناهی زاده، رئیس آموزش HSE سازمان، این ماژول که تمام مراحل طراحی و ساخت آن توسط واحد آموزش HSE و قسمت ایمنی و آتش نشانی صورت گرفته، تنها ماکت پیشرفته در زمینه آموزش حریق jet fire در سطح کشور می‌باشد.

وی ادامه داد: درجه حرارت ایجاد شده توسط حریق این ماژول بین ۱۱۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه سانتیگراد می‌باشد که در صنایع نفت بخصوص پتروشیمی و گاز کنترل این حریق فوق العاده مهم می‌باشد.

باساخت این ماکت، فرماندهان و نیروهای آتش نشانی می‌توانند آموزشهای جدید و پیشرفته را جهت مقابله با این نمونه حریق فرا گیرند.

در جلسه ای که پس از این مانور برگزار شد، مسئولین HSE سازمان برنامه ها و اهداف خود را در زمینه توسعه و تجهیز زمین آموزش آتش نشانی به مدیریت ارشد ارائه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز