خبرگزاری کار ایران

با هدف رهایی از افکار منفی صورت گرفت؛

برگزاری اولین جلسه دوره آموزشی NLP در دادگستری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۲۸

این دوره‌ آموزشی با هدف رهایی از افکار منفی و تقویت رفتارهای مثبت برگزار شد،شرکت‌کنندگان آموزش می‌بینند که چگونه با کنترل ضمیر ناخودآگاه، موانع ذهنی را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن درخشان‌فر، مدرس این دوره آموزشی، گفت: در شرایطی که همه چیز در حال تغییر است و همه چیز هر روز پیچیده‌تر می‌شود، تنها با شناخت عمیق خود، کسب توانایی تغییر و مدیریت بر خویش، می‌توان شرایط انطباق و سازگاری با محیط را کسب کرد.

وی ادامه داد: 80 درصد رفتارهای در ضمیر ناخودآگاه ریشه دارند و از احساسات، عادات و باورهای ذهنی ما نشأت می‌گیرند و در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان می‌آموزند که بار دیگر ناخودآگاه ذهن خود را آن‌گونه که مناسب امروزشان است، برنامه‌ریزی کنند.

درخشان‌فر گفت: برنامه‌ریزی ناخودآگاه در گذشته، منجر به ایجاد رفتارهای ناخودآگاه در انسان‌ها می‌شود اما انسان می‌تواند با کسب اطلاعات جدید و استفاده درست از آن‌ها، بر این مسئله فائق آید و بر ترس‌ها و عادات اشتباه خود غلبه کند.

وی برقراری ارتباط مؤثر با دیگران، هدف‌‌سازی و کسب مهارت‌های حل مسئله و همچنین رفع موانع ذهنی را از مهارت‌های موفقیت‌‌آمیز در زندگی انسان برشمرد و افزود: انسان برای آرامش خود دو راه بیشتر ندارد. در برخی شرایط با وضعیت موجود سازگاری یابد و تلاش کند از راه درست، شرایط موجود را بهبود ببخشد.

درخشان‌فر ادامه داد: تفاوت دو انسان با تخصص و مهارت برابر که نتایج متفاوتی را کسب می‌کنند، در همین مسئله نهفته است که دریابیم چگونه یک فرد توانسته با مشکلات موجود مقابله کند و نفر دیگر نتوانسته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز