خبرگزاری کار ایران

حجت السلام امانت بهبهانی خبر داد:

نشست هم‌اندیشی سازمان‌های مردم‌نهاد در دادگستری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۸۶۴

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: نشست هم‌اندیشی اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد با این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی، گفت: این معاونت برنامه‌های متعدد و متنوعی دارد که همیاری و همکاری سازمان‌های مردم نهاد می‌توان به ارتقای سطح کیفی و تسریع در اجرای آن کمک کند.

وی ادامه داد: ارتباط این سازمان‌ها با مردم فرصت مناسبی است تا مردم با حقوق خود و قوانین جامعه بیشتر آشنا شوند و در نتیجه شاهد رفتار بهتری در جامعه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی بر تشکیل بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد همکار با این معاونت تأکید کرد و  از برگزاری همایش‌های فصلی در این خصوص خبر داد.

وی با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: مسئله رعایت عفاف و حجاب در جامعه، حفظ بنیان و حریم خانواده و رعایت اخلاق اسلامی از نکاتی است که می‌تواند ما را در رسیدن به جامعه سالم‌تر هدایت کند.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی تصریح کرد: طبق نیازسنجی‌های صورت گرفته، برای اعضای این سازمان‌ها دوره‌های آموزشی برگزار و از ظرفیت این نهاد بهره بیشتری خواهیم برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز