خبرگزاری کار ایران

با تلاش کارکنان شرکت آبیاری کرخه و شاوور صورت گرفت؛

ترمیم دیواره کانال اصلی شبکه آبیاری حمیدیه در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۵۸

مدیرعامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور استان خوزستان، گفت: عملیات ترمیم شکستگی بخشی از پوشش بتنی کانال MR در حوزه کرخه‌جنوبی طی یک عملیات فشرده شبانه‌روزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با تلاش کارکنان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، "یعقوب کرمی" با اعلام خبر فوق افزود: کانال مذکور در کیلومتر 7 آن، دچار تخریب شده بود که با توجه به ضرورت تأمین آب اراضی زیر پوشش در سطحی بالغ بر 1000 هکتار، ترمیم دیواره این کانال در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت، عملیات جمع‌آوری بتن تخریبی، شفته‌ریزی و پوشش بتنی محل آسیب‌دیده کانال انجام پذیرفت. همچنین آبگیر شماره 23 این کانال در مجاورت محل تخریبی، بازسازی شد.

کانال MR به طول 12 کیلومتر در سمت راست شبکه مدرن حمیدیه قرار دارد که از محدوده شهرستان حمیدیه عبور کرده و تا انتهای روستای رامسه1، وظیفه تأمین آب اراضی کشاورزان در سطح 5500 هکتار را به عهده دارد.

مدیرعامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور؛ همچنین از برگزاری جلسه با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهواز به منظور هماهنگی و تعامل بین شرکت بهره‌برداری، کشاورزان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهواز خبر داد.

در این جلسه که مدیر و معاون جهادکشاورزی شهرستان اهواز، رئیس مرکز خدمات شهر الهایی حضور داشتند، "یعقوب کرمی"، بر لزوم برنامه‌ریزی جهت استفاده بهینه از منابع آبی تأکید و در این راستا خواستار هماهنگی لازم و تعامل بین شرکت بهره‌برداری، کشاورزان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهواز جهت عقد قرارداد تأمین آب کشت زمستانه سال جاری شد.

این جلسه با جهاد کشاورزی شهرستان اهواز به میزبانی و دعوت شرکت آبیاری کرخه و شاوور در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز