خبرگزاری کار ایران

سید ستار فاطمی تأکید کرد؛

برگزاری بهتر و با کیفیت تر همایش استانی «خورهای احساس» در بندر امام خمینی«ره»

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۷۴

سرپرست اداره فرهنگ و ا رشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) بر ضرورت برگزاری بهتر و با کیفیت تر همایش استانی «خورهای احساس» در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در نشست انجمن شعر و ادبیات بندر امام خمینی (ره) تلاش در جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره خورهای احساس مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این نشست که به ریاست ذوالفقار شریعت رئیس انجمن شعر و ادبیات و دیگر اعضای اصلی انجمن برگزار شد، نظرات و پیشنهادات اعضاء در خصوص جشنواره مطرح گردید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی «ره» که در این نشست حضور داشت خواستار همکاری کلیه اعضا در  برگزاری هر چه بهتر جشنواره شد.

سید ستار فاطمی  اظهار داشت: پیگیری کتاب های شعر منتشرشده از سوی انتشارات استان خوزستان می تواند در حضور حداکثری شاعران استان و برگزاری هر چه بهتر جشنواره «خورهای احساس» بسیار تاثیر گذار باشد.  

ذوالفقار شریعت با توجه به استقبال هنرمندان شاعر استان خوزستان از این جشنواره، همچنین گرمای بی سابقه ی استان خوزستان خواستار برگزاری این جشنواره در نیمه ی دوم سال جاری شد.

همایش دو سالانه ی خورهای احساس با هدف معرفی کتاب شعر برتر استان خوزستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و به میزبانی انجمن شعر و ادبیات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی «ره» در سال  جاری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز