خبرگزاری کار ایران

جهت انتخاب کتاب برتر شعر خوزستان؛

دومین فراخوان دوسالانه‌ی استانی «خورهای احساس» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۶۰۷

فراخوان دومین جشنواره دوسالانه‌ی کتاب شعر خوزستان «خورهای احساس»، اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جشنواره توسط انجمن شعر و ادب بندر امام خمینی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این بندر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در راستای تعالی هنر و بازتاب نگاه خلاقانه و موشکافانه‌تر در عرصه‌ی شعر و ادبیات استان خوزستان و با هدف شناخت، بررسی و رتبه‌بندی مجموعه شعرهای چاپ‌شده شاعران استان خوزستان برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در جشنواره:

* کتاب‌های منتشرشده در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ از شاعران استان خوزستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. ( به آثار رسیده‌ای که تاریخ نشر آنان غیر از سال‌های ذکرشده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد).

*شاعران بخش کلاسیک می‌بایست ۴ جلد، شاعران بخش سپید ۴ جلد و شاعران بخش تلفیقی (کلاسیک و سپید) ۷ جلد از کتاب‌های چاپ‌شده خود را به دبیرخانه‌ی همایش ارسال نمایند.

*آثار ارسالی ضمن اینکه نباید قبلاً در هیچ جشنواره‌ای ارائه شده باشند، باید همراه مشخصات دقیق (شخصی و ادبی)، نشانی کامل پستی و تلفن تماس (طبق فرم زیر)، به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

* پس از داوری آثار رسیده، در آیین پایانی جشنواره، از برگزیدگان آن با اهدای تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر شده و کتاب برتر سال استان خوزستان در حوزه شعر معرفی می‌شود.

* علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی  http://anjomanabekh.blogfa.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۹۱۶۳۵۳۳۳۸۱ تماس حاصل نمایید.

 

گاه‌شمار جشنواره:

*مهلت ارسال آثار به دبیرخانه: ۲۵ مردادماه ۱۳۹۶

*زمان برگزاری مراسم پایانی: نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۶

 

آدرس دبیرخانه :

خوزستان – بندر امام خمینی - روبروی پارک خلیج‌فارس – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی«ره» - تلفن تماس: ۵۲۲۳۵۲۶ // نمابر: ۵۲۲۳۵۳۰۸

 

فرم شرکت در دومین جشنواره دوسالانه استانی خورهای احساس

 

نام و نام خانوادگی.................................. نام پدر.................. متولد......................... شهرستان................................

متقاضی شرکت در بخش :

کلاسیک، نام آثار:................................................................................ 

سپید، نام آثار:..................................................................................... 

تلفیقی، نام آثار:................................................................................... 

 

مختصری از سوابق ادبی:

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز