خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

سینما دیجیتال خورشید اندیمشک آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۹۸۸

سینما خورشید اندیمشک با حضور جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون فرماندار اندیمشک، جمعی از مسئولین محلی، چند تن از بازیگران بازیگران فیلم سینمایی (ویلایی ها) و مردم هنر دوست و مشتاق اندیمشک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این مراسم معاون فرماندار اندیمشک اظهار کرد: در سال‌های گذشته شهرستان اندیمشک در حوزه سینما با داشتن ٣ سینما در این زمینه سرآمد شهرهای استان بوده که امیدواریم افتتاح سینمای دیجیتال بتواند به رسیدن اندیمشک به جایگاه اصلی خود در هنر کمک کند.

وی افزود: ١٣ سال از تعطیلی سینما بهمن گذشته و در این دوره زمانی شهرستان اندیمشک لقب یک شهرستان فاقد سینما را یدک می‌کرد و همواره بهسازی و یا افتتاح یک سینما خواسته شهروندان از مسؤولین بود که خوشبختانه با مشارکت بخش خصوصی و تلاش مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک محقق شد.

کرم صرفه جو با اشاره به لزوم توجه به هنر در شهرستان گفت: امیدواریم افتتاح سینما در اندیمشک یک فصل جدید را در تعالی هنر شهرستان رقم زده و با نمایش آثار هنرمندان در زمینه مستندها و سایر آثار تولیدی هنرمندان شهرستان روزانه شاهد شکوفایی هنر هنرمندانمان باشیم.

وی افراط و تفریط را در هر کاری مضر و خطرناک دانست و افزود: کار هنری یک کار خلاقانه و ظریف بوده که با رعایت اعتدال می‌توان از آن برای انتقال مباحث مهم استفاده کرد. در گذشته شهرستان اندیمشک با داشتن استعداد در بین جوانان توانسته افتخاراتی را در زمینه هنری و ورزشی رقم زده که باید با تلاش و فراهم کردن امکانات شرایط را برای تکرار و ارتقا جایگاه شهرستان و جوانان فراهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز