خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در بندر امام خمینی؛

مردم در 29 اردیبهشت سطح آگاهی خود را به رخ عوام‌فریبان خواهند کشید

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۲۶

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در بندر امام خمینی، گفت: این روزها برخی با حمله به دولت اعتدال، سنگ مستضعفان را به سینه می‌زنند، اما در روز 29 اردیبهشت، مردم پاسخ مناسبی به این افراد خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ایمان احمدی افزود: همان‌هایی که در سقوط اقتصاد کشور در دولت قبلی به سراشیبی نقش داشتند، امروز دولت یازدهم را آماج اتهامات خود قرار داده‌اند و با حربه‌ی دفاع از مستضعفان، سعی در کتمان واقعیات موجود جامعه دارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: ثبات اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و از همه مهم‌تر آرامشی که اکنون بر جامعه حاکم است، دست آورد خرد حاکم بر دولت یازدهم است که با درایت و آینده‌نگری محقق گردیده و مردم این مسئله را به‌خوبی احساس می‌کنند.

احمدی افزود: خوشبختانه علیرغم ادعاهایی که اخیراً توسط برخی نامزدها و طرفداران آنان مطرح می‌شود، در میان مردم جو اعتماد به دولت روحانی برای یک مأموریت چهارساله‌ی دیگر به‌وضوح دیده می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در پایان گفت: تبلیغات حق تمام کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و ستادهای تبلیغاتی آنان است، ولی هر جا که این تبلیغات به انحراف افکار عمومی از خدمات دولت منجر شود، این آمادگی را داریم تا با شفاف‌سازی، زمینه‌ی یک انتخاب مناسب را برای شهروندان فراهم نمائیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز