خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی ستاد بانوان با ستاد دانشگاهیان حامی حسن روحانی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۱۶

نخستین جلسه هم اندیشی ستاد بانوان حامی حسن روحانی با روسای ستاد دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه، محمد رعایایی اردکانی ضمن تبریک افتتاح ستاد بانوان، از اعلام آمادگی ستاد دانشگاهیان برای همکاری دو جانبه خبر داد و گفت: ما باید تمام تلاش خود را جهت آگاه سازی عموم جامعه از عملکرد دولت یازدهم انجام دهیم و تمام دستاوردهای علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور در ٤ سال گذشته را به مردم اعلام کنیم.

وی افزود: ما باید بدانیم که آرامش و امنیت نسبی امروز را مدیون تلاش های رییس جمهور و تیم مذاکره کننده برجام هستیم و این دستاورد کمی نیست.

همچنین در این نشست صمیمانه، پروانه ولوی از حضور آقایان رعایایی و سید بهزاد علوی، ابراز خشنودی کرد و گفت: همکاری های ستادهای مختلف بسیار تاثیرگذار خواهد بود و در واقع ستادها می توانند از تمام ظرفیت های یکدیگر برای هر چه بهتر شدن دوازدهمین دوره انتخابات و در حمایت از دکتر حسن روحانی استفاده کرد.

وی ادامه داد: من بارها گفته و دوباره تکرار میکنم اگر نگران نسل آینده هستیم باید پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم، چرا که فرزندان ما امیدشان به دست های ماست.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد جلسه سخنرانی جمعه شب ستاد دانشگاهیان در محل ستاد بانوان استان خوزستان برگزار شود که سخنران و زمان دقیق جلسه متعاقبا" اعلام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز