خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک نماینده اهواز با رئیس بیمارستان طالقانی عنوان شد؛

تأکید علی ساری بر رفع کمبودهای بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز

نشست مشترک رییس و مدیران بیمارستان سوانح سوختگی آیت طالقانی اهواز با علی ساری نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این نشست با هدف تقدیر و تشکر از علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، جهت تامین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان برگزارشد.

زهرا بزرگ‌زاده رییس بیمارستان آیت الله طالقانی با تقدیر از تلاش علی ساری در تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان، گزارشی از طرح‌های توسعه این بیمارستان و وضعیت آن ارائه داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، با اشاره به اهمیت ویژه بیمارستان سوانح سوختگی بر رفع کمبودهای این بیمارستان تاکید کرد.

دبیر کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت‌الله طالقانی، تنها مرکز سوختگی در جنوب غرب کشور و حتی در عراق است و به این دلیل لازم است که مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم که وضعیت درمانی خوزستان بهبود پیدا کند و از سوی دیگر، طرح‌های توسعه بیمارستان‌ها دنبال شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید از ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده شود، گفت: پروژه ساخت وتجهیز بیمارستان سوانح سوختگی پادادشهر اهواز، به طور ویژه پیگیری می‌شود.

 

 

کد خبر : ۴۴۰۷۵۱