خبرگزاری کار ایران

تشکر نماینده‌ جنوب خوزستان از نیروهای آتش نشانی

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۱۳۹

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی گفت: عدم وجود وسایل پیشرفته اطفای حریق و امدادونجات از قبیل بالگرد ویژه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نشان از بی‌‌توجهی برخی مدیران این صنعت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، علی گلمرادی با حضور در محل آتش‌سوزی وسیع پتروشیمی بوعلی سینا، واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام(ره) و ستاد فرماندهی بحران، با ابراز تشکر از همه کارکنان سازمان منطقه ویژه، کار نیروهای آتش‌نشانی را سخت و پیچیده عنوان کرد و از آن‌ها تقدیر به عمل آورد.

وی عدم وجود حداقل یک فروند بالگرد امداد و نجات در تشکیلات منطقه ویژه را با وجود ده‌ها کارخانه پتروشیمی با ارزش میلیاردها دلار در جهت صیانت از این سرمایه‌ها در مقابل حوادث احتمالی را بی‌تدبیری دانست و بر توجه به این مهم تأکیدکرد.

این نماینده،  اقدامات استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان ماهشهر به‌عنوان فرمانده بحران در محل حادثه را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت منابع و امکانات موجود کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،  بر اتخاذ تدابیر لازم از سوی مدیران صنعت در پیشگیری از حوادث مشابه از طریق آموزش و رفع ایراد و نواقص ایمنی در مجتمع صنایع فعال منطقه تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز