خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تأکید کرد

ضرورت استفاده از شرایط پسابرجام

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در حال حاضر در شرایط پسابرجام هستیم و چنانچه از این شرایط استفاده نکنیم، کشورهای دیگر از فرصت‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، اسماعیل زمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در شرایط پسابرجام هستیم و چنانچه از این شرایط استفاده نکنیم کشورهای دیگر از فرصت‌ها استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: کشورهای واسطه را در پسابرجام حذف خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته سفرهایی به کشورهای لهستان و آلمان برای جذب سرمایه گذار داشتیم.

همکاری منطقه آزاد اروند با خودروسازان خارجی

محمدرضا معتمدی، معاون سرمایه گذاری و اقتصادی نیز در این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به سفر اخیر به کشورهای آلمان و لهستان و وجود خودروسازان مطرح جهان در آلمان آیا برنامه‌ای برای فعالیت خودروسازان این کشور در محدوده منطقه آزاد اروند دارید، توضیح داد: با چند خودروساز صحبت کردیم؛ کشور لهستان در زمینه خودروسازی علاقمند به همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند است.

وی، اشتغالزاریی و میزان گردش مالی بالا را از مزایای صنعت خودروسازی عنوان کرد و گفت: به دنبال همکاری با خودروسازان خارجی در منطقه آزاد اروند هستیم.

ورود ۳۲ اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری

موعود شمخانی، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به استفاده بالای مردم آبادان و خرمشهر از اتوبوس‌های شهری و عدم افزایش این اتوبوس‌ها طی سال‌های گذشته، چه تدابیری اتخاذ کردید، تصریح کرد: برای اتوبوس‌های بین شهری سعی کردیم از اتوبوس‌های داخلی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: ۱۶ اتوبوس قبل از عید نوروز و ۱۶ اتوبوس بعد از آن وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود.

کد خبر : ۳۵۳۸۱۰