خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۸۸۷

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که به استان خوزستان سفر کرده، از چندین پروژه ورزشی شهرستان خرمشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیدمناف هاشمی صبح امروز از سالن حجاب، استخر شهید جهان‌آرا و سالن خلیج‌فارس خرمشهر، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری اروندان و مجموعه ورزشی روستای پل جدید(آخرین شهرک شلمچه)بازدید کرد.

هاشمی در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها، اظهار کرد: در پی این هستیم تا بودجه ورزشی شهرستان خرمشهر را به بودجه استاندارد برسانیم.

وی افزود: چند مجموعه ورزشی در حال ساخت در خرمشهر وجود دارد که نزدیک به بهره‌برداری هستند و چند پروژه ورزشی دیگر نیز تا چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

 معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدواریم مجموعه ورزشی روستای پل جدید نیز تا پایان شهریورماه سال ۹۵ به بهره‌برداری برسد.

بر اساس این گزارش، دیدار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و بازدید از چندین پروژه ورزشی اهواز از برنامه‌های بعدی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان است.

فیاض (مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان)، مانگشتی (مدیرکل پشتیبانی و امور رفاهی وزارت ورزش و جوانان) و کوهی (مشاور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان) در این بازدیدها که صبح امروز (چهارشنبه) انجام شد، حضور داشتند.

 همچنین کیانی‌زاده (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان)، نصیری (معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان) و دارابی (رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان) در این بازدید، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز