خبرگزاری کار ایران

برگزیده دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره زنجان:

تا کنون به شعر سپید و مدرن کمتر توجه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۱۲

حضور در این کلاس ها تاثیر ۱۰۰ درصدی در موفقیت شاعران جوان داشته است به طوری که چهار نفر از اعضای این کلاس به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان سوره راه یافته اند.

برگزیده دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره, گفت: با توجه به اینکه به دلیل حضور مرحوم منزوی، شاعر بزرگ غزل سرا در زنجان، این استان را بیشتر با شعر غزل می شناسند، تا کنون به شعر سپید و مدرن کمتر توجه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان, پری ناز سعیدی، هنرمند جوان راه یافته به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره اظهار کرد: سطح کیفی شعر شاعران جوان استان زنجان در عرصه شعر سپید برابر با اشعار شاعران کشوری است.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی شعر سپید حوزه هنری استان زنجان اشاره کرد و گفت: حضور در این کلاس ها تاثیر ۱۰۰ درصدی در موفقیت شاعران جوان داشته است به طوری که چهار نفر از اعضای این کلاس به مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان سوره راه یافته اند.

این شاعر جوان، قرار گرفتن در جریان روز شعر سپید کشور را یکی از ویژگی های بارز کارگاه های شعر سپید حوزه هنری عنوان کرد و افزود: اینکه در حوزه هنری فضایی ایجاد شده که هنرجویان بوسیله حضور در آن با مباحثروز مربوط به شعر مدرن و سپید آشنا می شوند یک امتیاز بزرگ برای شاعران جوان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تنها موضوعی که باید به آن توجه کرد کشف و شناساندن شاعران جوان سپید سرا و بها دادن به آنهاست، ادامه داد: با توجه به اینکه به دلیل حضور مرحوم منزوی، شاعر بزرگ غزل سرا در زنجان، این استان را بیشتر با شعر غزل می شناسند، تا کنون به شعر سپید و مدرن کمتر توجه شده است.

سعیدی دعوت از چهره های برتر و برجسته عرصه شعر سپید جهت حضور در استان زنجان را یکی از درخواست های اهالی شعر سپید از مسئولان مربوطه برشمرد و گفت: با حضور چهره های برتر شعر سپید و برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور آنها در زنجان شاعران جوان ضمن آشنایی هر چه بیشتر با مباحثمربوط به شعر سپید از تجربیات این اساتید نیز بهره مند می شوند.

شایان ذکر است پری ناز سعیدی، متولد ۱۳۶۸ در زنجان از سال ۹۱ با حضور در کلاس های حوزه هنری استان زنجان با تدریس حامد رحمتی به صورت حرفه ای فعالیت در عرصه شعر سپید را آغاز کرده است.

وی تا کنون در چندین جشنواره دانشگاهی و استانی به عنوان هنرمند برگزیده معرفی شده که از این میان می توان به جشنواره " که سرودن است بودن "، جشنواره شعر و قصه استان، جشنواره صدف زخمی استان و هچنین دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز