خبرگزاری کار ایران

تاکید دادستان شوشتر بر ساماندهی کودکان کار در این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۱۶

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر گفت: کودکان کار فعال در سطح شهر باید یا قید فوریت ساماندهی شوند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مهدی امیری در جلسه ساماندهی کودکان کار که با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در شوشتر برگزار شد، با اشاره به نقش هریک از نهاد‌های مسئول در این موضوع، آسیب‌های اجتماعی را موضوعی چند وجهی و بین دستگاهی برشمرد و گفت: ساماندهی کودکان کار در این شهرستان باید با قید فوریت انجام شود.

وی با بیان اینکه این کودکان در معرض آسیب‌های اجتماعی متعددی قرار دارند و جامعه نسبت به آنان تکالیفی دارد که باید به آن عمل کند، افزود: بدون همکاری و مددرسانی همه ادارات امکان دسترسی و تحقق اهداف تعیین شده، میسر نیست.

امیری ادامه داد: موضوعات اجتماعی از مصادیق حقوق عامه هستند و دادستانی تکلیف قانونی دارد که مسائل مربوط به حقوق عامه را پیگیری و بر حسن اجرای این تکالیف، نظارت کند.

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر تعداد کودکان کار زیر پوشش بهزیستی این شهرستان را ۱۱ نفر اعلام و اضافه کرد: در ادامه این نشست در خصوص تکالیف شهرداری شوشتر و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی از جمله جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و نخاله‌های ساختمانی و شناسایی و رفع سایر مشکلات و تهدیدات بهداشتی نیز صحبت و مواردی به تصویب اعضای حاضر رسید. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز