خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های جدید ترافیکی روز عید فطر در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۱۳۹

رئیس پلیس راهور اهواز جزئیات جدید و اصلاحیه محدودیت‌های ترافیکی روز برگزاری نماز عید فطر در این شهر را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سرهنگ سعید حسنوند با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر در مصلی مهدیه امام خمینی ره برگزار خواهد شد، گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت یک بامداد روز برگزاری نماز عید فطر در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس تا سه راه سلمان فارسی، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌های کافی، مهربند، مجاهدین، کیوان و وکیلی از نبش خیابان کمپانی (پیروزی) و خیابان‌های جعفری، شمشیری، صدرالسادات از نبش خیابان حق بین و خیابان‌های امام، کیوان، آیت الله غفاری و هادی زاده از نبش خیابان گندمی اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این مسیر‌ها در زمان اعلام شده مسدود و منع تردد دارند و با مشاهده هرگونه توقف در محل یاد شده پلیس اقدام به انتقال خودرو خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: مسیر‌های جایگزین نیز شامل خیابان‌های پیروزی (کمپانی) و حق بین و گندمی در جهت شمالی و جنوبی و خیابان ۱۰ پاداد و زند و رستگاری در جهت شرقی و غربی پیش بینی شده که با توجه به عرض محدود این معابر از نمازگزاران تقاضا می‌شود برای روان‌سازی ترافیک از توقف وسایل نقلیه خود در این مسیر‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز برای تمامی مناطق شهری اهواز اتوبوس‌های خط واحد آماده کرده است ، بنابراین نمازگزاران از حضور با خودروی شخصی باتوجه به عدم وجود فضای پارک مناسب اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز