خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

عمده مسیر طریق الحسین(ع) به چذابه چهار بانده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۶۳۸

برطرف شدن مشکل تردد زائران پاکستانی

استاندار خوزستان گفت: عمده جاده طریق الحسین(ع) (مسیر منتهی به پایانه مرزی چذابه) چهار بانده شد و تنها ۱۴ کیلومتر از آن باقیمانده است که امیدواریم با عنایت و همت وزارت راه و شهرسازی این ۱۴ کیلومتر هم چهار بانده شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان با هدف بررسی آخرین روند تردد و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی ضمن بازدید از پایانه مرزی چذابه و تشکیل نشست قرارگاه اربعین با حضور در آن سوی مرز با مقامات عراقی جهت تسهیل تردد و بهبود خدمات به زائران دیدار و مذاکره کردند.

استاندار خوزستان، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همه ارگان‌ها و دست اندرکارانی که طی این مدت در دو مرز خوزستان مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی هستند، گفت: همه این اقدامات و تمهیدات با هدف این است که زائران اربعین حسینی سفر خوبی داشته باشند و رضایت آنها جلب شود.

وی افزود: طی مدت اخیر تلاش خوبی شد که زیرساخت های جاده های استان به ویژه مسیرهای منتهی به مرز بهبود یابد و بابت این امر از مجموعه وزارت راه و شهرسازی تقدیر و تشکر می کنیم.

حسینی محراب عنوان کرد: مشکل خاصی تاکنون نداشتیم و تردد زائران روان و امن است و خوشبختانه مشکل تردد عمده زائران پاکستانی با همکاری دستگاه‌های مختلف حل شده است و در تلاش هستیم افراد باقیمانده نیز عبور کنند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: مسیرهایی همچون پل حمیدیه، پل سابله و پل کمربندی سوسنگرد در دستور کار قرار دارد. در مسیر بستان نیز دو پل فلزی از زمان دفاع مقدس ساخته شده با این وجود به دلیل حجم گسترده تردد وسایل نقلیه نیاز به ایجاد پل‌های جدید داریم.

وی افزود: زحمات زیادی برای تعریض و آسفالت جاده طریق الحسین (مسیر منتهی به پایانه مرزی چذابه) کشیده شد و عمده مسیر ۴ بانده شد و تنها ۱۴ کیلومتر از آن باقیمانده است که امیدواریم با عنایت و همت وزارت راه و شهرسازی این ۱۴ کیلومتر هم ۴ بانده شود.

حسینی محراب گفت: همچنین جاده فرعی هویزه که ۴۰ کیلومتر مسیر طریق الحسین را کوتاه می کند نیاز به آسفالت دارد.

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز