خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان؛

زائران سفر خود را به آخر هفته موکول نکنند/اتوبوس‌های ایرانی در مرز عراق مستقر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۲۲۰

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه زائران سفر خود را به آخر هفته موکول نکنند، گفت: به منظور تسهیل تردد زائران مذاکراتی با عراق انجام شد تا اتوبوس‌های ایرانی در مرز عراق مستقر شوند.

به گزارش ایلنای خوزستان، صادق خلیلیان امروز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: با طرف عراقی برای اعزام اتوبوس به خاک عراق به منظور انتقال زائران توافق صورت گرفته و در حال تهیه اتوبوس به همین منظور هستیم.

وی افزود: طرف عراقی نیز اعلام آمادگی کرده تا وسایل نقلیه برای انتقال زائران در کمترین زمان ممکن از بصره به شهرهای مقدس عراق را فراهم کند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به جمعیت بالای زائران و مراجعه کننده‌ها به ۲ پایانه مرزی چذابه و شلمچه و شلوغی آن در روزهای پنجشنبه و جمعه، زائران سفر خود را به روزهای آخر هفته موکول نکنند.

وی همچنین در جلسه ستاد اربعین حسینی که با حضور مسئولان برگزار شد بیان کرد: با توجه به گرمای هوا و جمعیت بالای زائران درخواست می‌شود زائران سفر خود را به اواسط هفته موکول کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

خلیلیان ادامه داد: به منظور تسهیل تردد زائران در  عراق نیز امروز مذاکراتی با کشور عراق انجام شد تا اتوبوس‌های ایرانی در مرز عراق مستقر شوند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا تمهیداتی که برای زائران در مرزهای خودمان صورت گرفته در عراق هم ایجاد شود.

انتهای پیام/
نجمه ابراهیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز