خبرگزاری کار ایران

جام حذفی فوتبال کشور؛

حذف فولادِ آسیایی در سیرجان/ادامه ناکامی های تیم اول خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۵۰۶

تیم فولاد خوزستان، امروز در چارچوب مسابقات جام حذفی با یک گل از میزبان خود گل گهر سیرجان شکست خورد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، تیم فوتبال فولاد امروز از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف حریف خود، گل گهر سیرجان رفت.

نیمه اول این دیدار با احتیاط دو تیم همراه بود و  چرخش توپ بیشتر در یک سوم میانی زمین سپری شد تا این نیمه با نتیجه صفر بر صفر مساوی برای هر دو تیم خاتمه یابد.

اما نیمه دوم حواشی فراوانی داشت که به دلیل اخراج دو بازیکن فولاد به وجود آمد.

با تصمیم سید مهدی سیدعلی داور این دیدار، ابتدا وحید حیدریه در دقیقه ۵۲ و سپس عارف آقاسی در دقیقه ۶۸ از زمین اخراج شدند که مورد اعتراض شدید فولادی ها قرار گرفت و برای دقایقی تیم فولاد قصد خروج از زمین را داشت که در نهایت به ادامه بازی راضی شدند.

فولادِ ۹ نفره تا دقیقه ۹۰ دروازه خود را بسته نگه داشت تا اینکه در دقیقه ۹۸ و روی اشتباه محمدامین حزباوی یک گل دریافت کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم فولاد که امسال برای مسابقات آسیایی بسته شده بود، علاوه بر حذف در آسیا و کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر، حالا در جام حذفی نیز ناموفق عمل نمود تا موج انتقادها از هیئت مدیره این باشگاه حرفه ای شدت بگیرد

ترکیب فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، مهدی شیری، محمدامین حزباوی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا غبیشاوی (۶۰ سعید آقایی)، روبرتو تورس (۹۰ اشکان دژاگه)، ساسان انصاری، سعید واسعی (۹۰علیرضا کوشکی)

سرمربی: علیرضا منصوریان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز