خبرگزاری کار ایران

یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور؛

منصوریان: به دنبال دفاع از شأن و اعتبار خود هستیم/صعود با پرچم فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۷۷

سرمربی فولاد خوزستان گفت: ما سعی و تلاش می‌کنیم با تمام وجود، پرچم فولاد را محکم در دست داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان، گفت: بازی بسیار سختی داریم. فکر می‌کنم آخرین روزی است که سرمربی عزیزم، آقای قلعه‌نویی روی نیمکت تیم گل‌گهر می‌‌نشیند. دستیاران وی جزو دوستان بسیار خوب ما هستند. من ۲ سال پیش اینجا آمدم و تجربه‌ای سخت با آلومینیوم اراک داشتیم.

وی در ادامه گفت: خیلی باید باهوش باشیم. دقت و آنالیز خوبی از تیم آقای قلعه‌نویی داشتیم و نوع فوتبال آن‌ها تغییر کرده است. جریان فوتبال گل‌گهر کاملا متفاوت با سال‌های گذشته مربیگری آقای قلعه‌نویی است. آن‌ها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند.

منصوریان ادامه داد: ما هم در بازی با استقلال، این شانس را داشتیم در نیمه اول کل جریان مسابقه را عوض کنیم ولی در نیمه دوم تنبیه شدیم. با این حال کل بازیکنان، دست به دست هم داده‌اند تا فردا با تمام وجود بازی کنند تا هم از اعتبار و شأن خودمان و هم از اعتبار خوزستان و هوادارانمان دفاع کنیم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: امیدوارم بازی بسیار خوبی شود و خداوند متعال هر تیمی که لایق است را راهی مرحله بعدی کند. ما سعی و تلاش می‌کنیم با تمام وجود، پرچم فولاد را محکم در دست داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. با این حال بازی بسیار سختی خواهد بود.

دو تیم گل گهر و فولاد امروز  ساعت ۱۶:۳۰ در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف هم می روند.

در مرحله قبل، فولاد مقابل خوشه طلایی ساوه و گل گهر نیز مقابل مس شهر بابک به پیروزی رسیده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز