خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع طبیعی هندیجان؛

کاشت ۱۵۰ اصله نهال کهور در پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر هندیجان/۶ هزار نهال رایگان در هندیجان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۶۸

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هندیجان از کاشت ۱۵۰ اصله نهال کهور در پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر هندیجان و توزیع ۶ هزار نهال رایگان در شهرستان خبرداد.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا از خوزستان، آرش طیب با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و گرامیداشت صدمین سالگرد تاسیس هلال احمر و همچنین پویش ۱۰۰، آیین کاشت ۱۵۰ اصله نهال کهور در محدوده پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان هندیجان با همکاری پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و نیروهای جمعیت هلال احمر برگزار شد.

وی افزود: با توجه به طرح پویش مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت در سطح کشور و همچنین تفاهم بین منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با جمعیت هلال احمر کشور به منظور تحقق اهداف سازمانی، نهال‌های کشت شده به صورت مستمر مراقبت و آبیاری خواهند شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هندیجان اضافه کرد: با شروع هفته منابع طبیعی تعداد بیش از ۶ هزار اصله نهال از قبیل کهور، اُکالیپتوس و کُنار بین اقشار عموم مردم و همچنین دستگاه‌های نظامی، اجرایی، آموزشی و خدماتی هندیجان به صورت رایگان توزیع شد.

وی از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست کرد که با شروع سال جدید از قطع درختان جلوگیری کرده و به منظور حفظ پوشش گیاهی و طبیعت همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز