خبرگزاری کار ایران

کاپیتان فولاد:

آمده‌ایم که اینجا بمانیم/امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۰۹

کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: مسئولیت سنگینی برعهده ماست و نمی خواهیم زود به خانه بازگردیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از سایت باشگاه فولاد، ساسان انصاری در کنفرانس خبری پیش از بازی با الفیصلی عربستان، گفت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم. بازی فردا طبیعتاً با توجه به اینکه حذفی است، حساس و سنگین است. توسط کادر فنی، تیم الفیصلی را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: می‌دانیم تیم خوب و با کیفیتی هستند. بازیکنان با کیفیت خارجی دارند ولی ما هم فولاد هستیم. آمده ایم اینجا تا با مربی بین المللی که داریم بتوانیم موفق شویم. همه ما بازیکنان می‌توانیم از تجربه سرمربی خود استفاده کنیم. تجربیاتی که در دوران بازیگری خود در تیم‌های باشگاهی و ملی داشته بسیار به ما کمک خواهد کرد و او به خوبی می تواند این تجربیات را انتقال بدهد‌.

انصاری اضافه کرد: حقیقتاً آمده ایم که اینجا بمانیم و ۱۰ روز اینجا باشیم. نمی‌خواهیم زود به خانه برگردیم. این موضوع را همه بازیکنان درک کرده‌اند. مسئولیت سنگینی برعهده ما است.

مهاجم فولاد در پایان افزود: با توجه به اینکه تنها نماینده ایران هستیم، همه بازیکنان باید به مسئولیتی که دارند پایبند باشند و در زمین هم کاملا متمرکز بازی کنند تا بتوانیم آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم‌. امیدواریم که با یک نتیجه عالی باعث شادی هواداران فولاد و مردم خوب ایران و خوزستان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز