خبرگزاری کار ایران

در اولین نشست ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ مطرح شد؛

تأکید معاون استاندار خوزستان بر معرفی ظرفیت های گردشگری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۳۵

معاون استاندار خوزستان در اولین نشست ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ استان بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری خوزستان به گردشگران و آمادگی ارگان‌ها و کمیته‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین تاکید کرد.

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد خانچی در حاشیه برگزاری اولین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز و راهیان نور خوزستان که باحضور محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌ فرهنگی خوزستان، مدیران، نمایندگان بخش‌های مختلف استانی و نمایندگان کمیته‌های ۱۲ گانه عضو این ستاد در محل استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن اشاره به شرح وظایف کمیته‌ها و فعالیت‌های محوله به هر کدام از این مجموعه های ۱۲ گانه،  اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی روزهای منتهی به سال نو، دستگاه های مختلف استان وظیفه دارند تا تمام تلاش خود را برای به جا آوردن رسم مهمان نوازی به کار گرفته و حداکثر آمادگی را در حوزه گردشگری، راهیان نور و سفرهای زیارتی داشته باشند.

او افزود: به تمامی دستگاه‌ها، ارگان‌ها و مجموعه شهرداری‌ها ابلاغ شده تا نسبت به زیباسازی مناطق شهرها اقدامات لازم را انجام  و اماکن و ظرفیت‌های گردشگری از قبیل محوطه‌های تاریخی و دفاع‌ مقدس به خوبی معرفی شوند.

معاون استاندار گفت: همجنین اماکن جدیدی که گردشگر به دنبال شناسایی آن‌ها است نیز باید معرفی شوند تا خدمات بهتری در این بخش‌ها ارائه شود.

وی با تأکید بر زیبا سازی تمامی ورودی‌های و شهرهای استان که در مسیر تردد مسافرین قرار دارند، ادامه داد: باید تمهیدات خوبی را اندیشید تا هر کدام از این ورودی‌ها معرف فرهنگ و رسوم و زیست‌بوم آن منطقه باشند.

در پایان این نشست مقرر شد که در جلسات آینده همه کمیته‌ها و رؤسای آن‌ها و همچنین فرمانداران، گزارش‌های اقدامات خود از عملکرد و برنامه‌ریزهای انجام شده را در حضور استاندار ارائه دهند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز