خبرگزاری کار ایران

با حضور ۳۲ سازمان مردم نهاد؛

انتخابات شورای عالی تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۵۹

شامگاه روز گذشته انتخابات شورای عالی تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان با حضور ۳۲ سازمان مردم نهاد فعال در این حوزه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این نشست انتخاباتی که در محل سالن جلسات اداره کل محیط زیست برگزار گردید، به ترتیب هژیر کیانی با ۱۶، مهران عباسی با ۱۳ و مهرداد قلاوند با ۱۲ رای از میان نامزد‌های این دوره بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند.

این سه نفر که از میان ۱۲ نامزد در انتخابات این دوره برگزیده شدند، به عنوان منتخبین استان خوزستان به مجمع ملی شبکه تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی کشور که در اسفندماه برگزار می‌شود، معرفی شدند.

یکی از کارکرد‌های شورای عالی تشکل‌های محیط زیستی استان خوزستان به عنوان مرجع مردمی، اعلام نظر در خصوص مناقشات محیط زیستی است.

شورای عالی تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی استان خوزستان برآیند انجمن ها و فعالان مدنی حوزه‌ محیط زیست و منابع طبیعی است که سازوکار اثر بخشی برای فعال‌سازی سرمایه‌های اجتماعی استان خوزستان است.

پیش از برگزاری این دور انتخابات، جلسه‌ی هم‌اندیشی پیرامون مسائل محیط زیست و منابع طبیعی استان خوزستان و به طور ویژه با موضوع آلودگی هوای اهواز با حضور مدیر کل و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان خوزستان برگزار شد و سازمان‌های مردم نهاد به بیان و پرسشگری در خصوص مسائل و مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی استان خوزستان پرداختند.

 

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز