خبرگزاری کار ایران

تعلیق مجوز ۲ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۰۳۷

معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان از تعلیق فعالیت دو شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، پیمان نبهانی امروز دوشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر، اظهار داشت: کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خوزستان، مجوز فعالیت شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری «خاطرات ماندگار سفرپرهام» به مدیرعاملی منصوره محسنی واقع در ماهشهر و «آترین سیرجنوب» به مدیرعاملی علی شادمهر در شهرستان اندیمشک را به دلیل عدم رفع نواقص آیین‌نامه‌ای، به‌رغم مکاتبات صورت‌گرفته، به مدت یک‌ماه تعلیق کرد.

وی گفت: براساس آیین‌نامه، شرکت‌ها و دفاتر تعلیق‌شده، موظفند در زمان تعلیق از قبول تعهدات جدید خودداری کنند و طبق شیوه‌نامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به تعهدات پیشین خود عمل ونواقص پیش‌گفته را رفع کنند.

معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان اظهار کرد: شروع فعالیت مجدد، منوط به تطبیق وضعیت شرکت‌های یادشده با آیین‌نامه مربوط و موافقت کتبی این اداره‌کل خواهد بود؛ در غیر این‌صورت ،مراتب به‌منظور ابطال مجوز به کمیسیون فنی ارجاع خواهد شد.

وی در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی‌ نسبت به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان دارند خواست تا آن را از راه شماره ۵-۳۵۵۳۰۳۸۱-۰۶۱ یا به صورت حضوری و مکتوب برای رسیدگی، به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی اعلام کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز