خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از امین یزدانی؛

کادر فنی صنعت نفت آبادان در سال‌های اخیر بی ثبات بود/تامین منابع مالی معضل برزیل ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۴۸

امین یزدانی (کارشناس فوتبال) در یادداشتی نوشت: نفت آبادان بیشتر بازیکنان خط میانی و حمله خود را از دست داد و‌ بازیکنانی که جذب شدند به زمان بیشتری برای قرار گرفتن در فضا‌ و فرهنگ فوتبال آبادان نیاز دارند.

صنعت نفت آبادان تیم‌ مردمی و دوست داشتنی و تنها عشق مردم خونگرم و‌ فوتبال فهم آبادان به شمار می‌رود که طی سالیان اخیر روندی سینوسی‌وار را سپری کرده است.

این تیم باسابقه و پرطرفدار در سال‌های اخیر هیچ ثباتی در کادر فنی نداشته و از طرفی مشکلات اقتصادی و تامین منابع مالی به عمده‌ترین معضل برزیل ایران تبدیل شده است.

صنعت نفت آبادان در ابتدای فصل جاری با قرار گرفتن ابراهیم قاسم پور به عنوان‌ مدیر فنی، منصوریان از هدایت این تیم کنار رفت و قاسمپور و مدیران تیم، رضا پرکاس مربی ایرانی(آبادانی)- آلمانی را در راس کادر فنی قرار دادند تا او بتواند نفت آبادان را با شیوه بازی و‌ نظم و ترتیب فوتبال آلمانی، اما با سبک‌ و سیاق برزیلی روانه رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری کند، کاری که بسیار سخت و دشوار است، چراکه فوتبال ما برای تطبیق‌پذیری نیاز به زمان بیشتری دارد و با وعده و‌ وعید نمی‌توان کار را پیش برد.

نفت در این فصل بیشتر بازیکنان خط میانی و حمله خود را از دست داد و‌ از سویی بازیکنانی که توسط باشگاه و خودِ پرکاس جذب شدند به زمان بیشتری برای قرار گرفتن در فضا‌ و فرهنگ فوتبال آبادان نیاز دارند.

نکته مهمی که در جذب بازیکنان جدید به چشم می‌خورد، صحبت‌های متناقض مدیرعامل و‌ سرمربی در این زمینه است؛ پرکاس اعتقاد دارد که بازیکنان جدیدی که جذب کرده، ته مانده بازار نقل و‌ انتقالات نبودند و قطعا قادرند به ما کمک کنند، اما در آن‌ سو کی‌شمس مدیرعامل باشگاه اعتقاد دارد در حالی که قرارداد یک بازیکن سایر تیم‌ها به اندازه کل بودجه ماست، ما باید بازیکنان ته مانده بازار نقل و انتقالات را جذب کنیم؛ این دوگانگی ممکن است بعدها باعث ایجاد مشکلاتی برای تیم و حتی کادرفنی شود.

آیا هواداران تیفوسی و بسیار فوتبالی آبادان، چنین فرصتی را به پرکاس و ایده‌آل‌‌هایش می‌دهند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز