خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

شهردار جدید هندیجان معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۶۹۵

محمد عبادی سکان شهرداری هندیجان را به دست گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صبح امروز در جلسه معارفه شهردار هندیجان که با حضور عبدالحسن دریایی فرماندار، سید محمود هاشمی رئیس دادگستری، فردوس افشون دادستان عمومی و انقلاب، سرهنگ کاظم میرمقدم فرمانده انتظامی، علوی زاده سرپرست ناحیه مقاومت بسیج، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر اعضای شورای اداری هندیجان در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزاری شد.

در این جلسه دریایی فرماندار هندیجان گفت: خدمت رسانی یکی از کارهایی است که مسئولان در سطح شهرستان  آن را سرلوحه و وظیفه خود بدانند، زیرا با این امر می‌توان خدمات خوبی به شهروندان انجام داد.

وی افزود: وجود ر‌وحیه جهادی در اقدامات و عملکرد شهردار جدید می‌تواند بخش زیادی از مشکلات شهری را مرتفع کند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: شهروندان هندیجانی لایق بهترین خدمات هستند و لذا اعضای شورای شهر و شهردار جدید تمام همت و تلاش خود را به رفع مشکلات شهری و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان مصروف دارند.

دریایی در پایان اظهار کرد: وجود روحیه برادری و همکاری در بین اعضای شورا و شهردار نقش بسزایی در گره‌گشایی از مشکلات شهری دارد.

در پایان این مراسم از زحمات روح‌الله درخشان و مهرداد خسروی سرپرستان اسبق شهرداری تقدیر و تشکر گردید و محمد عبادی به‌عنوان  شهردار جدید معارفه شد.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز