خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

عدم پرداخت دستمزد مقنی‌های افغانی در باغملک/ فرماندار: اجازه نخواهیم داد حق کسی ضایع شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۱۶۴

۲۲ کارگر افغانی پس از پایان کار لایروبی و مرمت قنات‌های تاریخی باغملک، با در دست داشتن چک‌های بلامحل و بدون دریافت دستمزد وارد فصل تازه‌ای از آوارگی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اداره جهاد کشاورزی شهرستان باغملک، به‌منظور اصلاح، مرمت و بازسازی قنات‌های تاریخی شهرستان، این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کرد که در این میان، هنوز تکلیف پرداخت دستمزد ۲۲ کارگر افغانی مشخص نیست.

این کارگران افغان به خبرنگار ایلنا گفتند: نتیجه لایروبی بیش از ۴ هزار متر کانال زیرزمینی که از عهده هر کسی برنمی‌آمد چون مرارت‌های خاص خودش را دارد، به‌وسیله پیمانکار به بدترین شکل ممکن به ما پاسخ داده شد.

آنها در ادامه گفتند: پیمانکار به ما تعداد چند فقره چک بلامحل داده است. چک‌ها در زمان معین نه‌تنها پاس نشده که متأسفانه پیمانکار برای پرداخت طلب‌مان، از ما درخواست ۲۰ درصد کسری مبلغ کرده است. آیا این انصاف است؟

در همین رابطه بهروز فرج الهی فرماندار باغملک به خبرنگار ایلنا گفت: تا کنون در این باره کسی به ما مراجعه نکرده است، ولی بدون شک این موضوع را به‌سرعت دنبال خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد حق کسی ضایع شود.

مبلغ قرارداد این پروژه ۱۸ میلیارد ریال عنوان شده که در قالب پیمانکاری از طریق اداره جهاد کشاورزی شهرستان باغملک به بخش خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز